Minggu, 15 Januari 2012

sakit hati

arhhhhhhh...aku rase mcm nk nangis,,sedih pn ade..tiba2 bukak fb Yana Qi Na  x bole nk bukak pulak..
bila da cube banyak kali pn same x bole nk bukak sebab ade orang yg dah ceroboh fb aku,,,and then pasword gn email aku pn si penceroboh tu dah tukar...mmg dasar s**l  betol la sape yg buat kje ni klw aku tau mmg aku x boley diam..tapi da x de gune mmg da x dpt nk buka lagi...mmg bodo spe yg buat semue ni....aku cube la mntak tolong gn kawan sebb dia ckp bole cube & aku  bg paswod gn email tapi kwn aku ckp mmg da x dpt nk bukak...semuenye dah ditukar..gambar aku pn dia tukar...padehal aku x penah bg pn paswod fb aku kt sape2 sebb bnde cmtu kn sulit...kwn aku ckp bykkn bersabar..thnk la meme,,zira,,mida sbb ko tolong aku..argghh tapi aku sakit hati sbb fb yana qi na tu penting byk gmbar kenangan....sedih asal la ko jahat sgt buat aku cmni ko tau x smpai bile2 pn a ku x kn maafkn sape yg buat semue ni...mmg gila lah ko..and sy nasihtkn kpd semue hati2 gn fb sekrg..mcm2 org bole buat..kepada semue rakan fb frends least yana qi na..korang pasni anggap je fb yana qi na x wujud lagi sbb bukan nye aku yg on9...klw ade nmpk fb tu on9 tu bkn yana..yana da x dpt buka lg fb tu...tapi yana ade lagi satu fb namenye Liyana Hamid klw rindu ke kt yana add la fb yg tu...harap maklum..bye

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

comment

Catatan: Hanya anggota dari blog ini yang dapat mengirim komentar.