Senin, 26 Desember 2011

knp awk mncul lg??

kenape tiba2 awk muncul dekat depan mata sy lagi...saya dah melupakan awk tiba2 pulak awk muncul lagi
saya tau awk masih marahkan saya lagi tapi saya tau disebalik kemarahan awk tu masih ade lagi rase sayang awk terhadap saya..saya dapat rasekan sendiri..saya tau semue ni salah saya sebab mntk putus dekat awk tapi sy mg x de niat pn..sy mntk putus krn terpakse maafknla saya aki..tapi bila dah lme sy lupakan awk tapi knpe sejak akhir2 ni sy selalu nampak awk..awk mmg baik dgn sy...sy sekarang ni dah x de perasaan langsung pn dekat awk..sebelum ni perasaan syg,,benci,,rindu semuenye ade tapi sekarang da x de ape2 perasaan..mungkin kita ditkdirkn untk berpisah mugkin da x de jodoh kot,,,tapi sy mintk tolonglah untuk melupakn sy..dn jgn sesekali muncul lg dlm hidup sy sebb awk sorang yg paling sy sayang dn cintai berbnding lelaki lain..walaupon ramai lelaki yg sy couple tapi ternyata hnye awk sorng yg paling sy sayangi..terima kasih kerana sudi menjadi sebahagian daripada hidup sy dn mengembirakan saya thnks Muhammad Al-Baihaqi....

                    maaf gmbar ni sbgai kengan je,,, jgn mencintai manusia lebih dri mncintai ALLAH

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

comment

Catatan: Hanya anggota dari blog ini yang dapat mengirim komentar.